نامه مهم ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان لغو افزايش تعرفه خدمات مهندسی

لغو افزايش تعرفه خدمات مهندسی سال نود و شش استان خوزستان

با مصوبه شورای گفت و گو ی دولت و بخش خصوصی استان خوزستان افزايش تعرفه خدمات مهندسی سال نود و شش کن لم يكن شد.

کد خبر: 961121013 تاریخ انتشار: شنبه ۲۱ بهمن ۹۶ - ۱:۵۶ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز-مرجع اخبار نظام مهندسی کشور، با مصوبه شورای گفت و گو ی دولت و بخش خصوصی استان خوزستان افزايش تعرفه خدمات مهندسی سال نود و شش کن لم يكن شد.

لغو افزايش تعرفه خدمات مهندسی سال نود و شش استان خوزستان

لغو افزايش تعرفه خدمات مهندسی سال نود و شش استان خوزستان

افزايش تعرفه خدمات مهندسی  سال نود و شش استان خوزستان لغو گردید

با توجه به این ‌که مستندات قانونی لازم توسط سازمان نظام مهندسی ساختمان و اداره ‌کل راه و شهرسازی در مورد افزایش قیمت تعرفه‌ های نظام مهندسی ساختمان استان در سال نود و شش ارائه نشد، اداره‌ کل راه و شهرسازی خوزستان باید سازمان نظام مهندسی را مکلف به کن لم یکن کردن افزایش تعرفه ‌های خدمات مهندسی کند.
با توجه به این اقدامات، طبق مصوبه نشست شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی استان خوزستان افزايش تعرفه خدمات مهندسی سال نود و شش كن لم يكن شد.
در این راستا اداره ‌کل راه و شهرسازی خوزستان باید بر اجرای این مصوبه از طرف سازمان نظام مهندسی نظارت کند و اداره کل دفتر فنی و مدیریت حمل و نقل و ترافیک استانداری نیز مسئولیت نظارت بر حسن اجرای این مصوبه را بعهده دارد.
این مصوبه در حوزه معاونت عمرانی استانداری خوزستان و مجری آن نیز اداره ‌کل راه و شهرسازی خوزستان و سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان است و باید بصورت آنی اجرایی گردد.

لغو افزايش تعرفه خدمات مهندسی سال نود و شش استان خوزستان

قبل از این فرشید پورحاجت ریاست انجمن انبوه‌ سازان مسکن خوزستان از افزایش تعرفه‌ های خدمات مهندسی انتقاد و ذکر کرده بود: در برخی از گروه‌ های ساختمانی که ارتباط مستقیمی با ساخت ‌و ساز ساختمان‌ ها در مناطق کم ‌برخوردار و اقشار آسیب پذیر دارند، تعرفه ‌های نظام مهندسی یک شبه دویست و پنجاه درصد افزایش پیدا کرده است و سیاست ‌ها و برنامه‌ ریزی در سازمان نظام مهندسی به نحوی بوده که مردم از این سازمان گریزان هستند و این مساله برای جامعه مهندسی اصلا خوب نیست. سازمان نظام مهندسی باید شرایطی را فراهم کنند تا افزایش قیمت تعرفه ‌های این سازمان منتج به فرار مردم از این سازمان نگردد.

منبع : ایسنا

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

سوالات آزمون نظام مهندسی برق طراحی اسفند ۹۶

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۱ بهمن ۹۶
791 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0